October 07, 2010

studio fotografi pleasee...

selamat pagi semua! =)
korang, need your favour please..
korang tau x kat mane tempat2 yg best yg ade tawarkan 
pakej studio fotografi area kl ni?
kire mcm sj menggedik nk g amek gmbr kawin kat studi0 la plak! =)
padahal xsedor diri dah 4 bulan kawin, ceh!
ni org panggil pengantin dah basi. huhu. kat mane ek?

sampai bile nk posing mcm ni jeee kan..b0hsan tau.  =)



6 comments:

  1. Sy pn tingin nk wat foto studio, tp bila pikir2 balik nk wat masa anniversary 1st kitorg Jan 2011..
    BTW, Slmt Pengantin Baru ye..4bulan kira msh baru la tu..hee

    ReplyDelete
  2. hehe.. kalo KL dni fail sebab dni duk kelatey ;p

    ReplyDelete
  3. sungguh banyak di kl ni gugel sahaja...klu nk cun gi kat kedai cina tapi xley pki tudung la...huhuu

    ReplyDelete
  4. cuba masuk blog aizahkaman.. http://aizahkaman.blogspot.com/ mungkin dapat membantu..

    ReplyDelete
  5. kak intan pon kawen tahun 2010 ..bulan 7. nadia bila? mana pic kat studio, ada amek x?

    ReplyDelete
  6. teringinnye nak naik motor sesama dgn hubby.. kuikuikui..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...