October 29, 2010

Nmpk gemuk, Raja Farah salahkan baju..

“Pakaian yang dibuat untuk saya itu menampakkan saya lebih berisi. Ramai yang jumpa saya secara realiti memberitahu badan saya tidak seperti yang mereka lihat di televisyen. Saya juga sedih dengan perkara ini tetapi saya malas nak fikir tentang pandangan orang tentang saya itu."

12 comments:

  1. (padahal nampak obvious lengan tuh berisi)

    ReplyDelete
  2. aku tengok memang dia dah berisi pun, heheh

    ReplyDelete
  3. betul tu..farah nampak lebih berisi malam 2.mungkin baju pink tu kot.xsesuai..hehehe.

    ReplyDelete
  4. tu la pasal Izee pon elik sempat snap pic dia kt tv nmpk gemuk nyaris2 igt dia dh kawen

    http://norizee.blogspot.com/2010/10/ulasan-festival-filem-melayu-ffm-23lisa.html

    ReplyDelete
  5. haha,lawak je xngaku..balik cermin diri sendiri lah..kalau xnak nampak berisi, jgnlah pakai baju tak ada lengan..kalau lengan kering mcm sazzy xpe gak

    ReplyDelete
  6. mmg dia da berisi skrg...ketara sgt... dia da nak kawin kan !!!

    ReplyDelete
  7. aah la..
    mmg nmpak dia cam berisi~

    ReplyDelete
  8. haha kesian org yg wat bju tu.len kli pkai bju itam klou xnk ngaku dri tu gemuk..kang pkai bju itam ckp nmpk bju n farah sama je.bkn gemuk lk.hitam lak..ihihi..totop2 je lah yg mna ptut tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...