October 28, 2010

kenapa visitor malas komen entry kt?

lepas aku godek2 encik G.O.O.G.L.E,
salah satu sebab kenapa visitor kita malas komen entry2 kt adalah sbb ni, 


bkn semua orang rajin nak kecikkan anak mata semata2 nak taip balik bnde alah ni. sbb kdg2, tulisan ni kan mmg sengaja disusahkan utk dibaca. jadi, ssh utk dibaca, ssh utk ditaip, maka ssh la utk dikomen.
renung2kan. selamat beramal..... =)

13 comments:

  1. betul3..
    wat semak je bnd tuh.. hoho

    ReplyDelete
  2. bagi miza lah kan, macam rimas and leceh lah nak kena masukkan semua tu. hehehe

    ReplyDelete
  3. yeah~
    tp kalau da taip kie-yu jawab aje WV tuh :)

    ReplyDelete
  4. oh sib baik weols punya komen xde camgini rupe huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. dah buang dah cik nadia... hiiiii..

    thanks!tapi xtau la masih ada lagi ke x..huhu.

    ReplyDelete
  6. aah..
    tak suka tol klau kna msukkn word tu..
    dah la kdg2 x jelas...

    ReplyDelete
  7. visitor suke jadi silent reader.. hihi

    ReplyDelete
  8. nadia...bole tak buat tutorial cane nk letak favicon tu?

    ReplyDelete
  9. Itulah. Ramai yang tahu pasal benda yg melecehkan ni. Tapi, dorg biarkan je. Patu lame lame post entri touching tade sape nak komen entri dorg.

    ReplyDelete
  10. nad pun malas nak komen kalau ada benda alah tuh.. hohoho :P

    ReplyDelete
  11. aah..btl tu...benci tul la klu ada menda nih...dah la i rabun...:(

    ReplyDelete
  12. hihi..lama da daku disable kan menda alah ni..nyusah org nk komen je

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...