October 23, 2010

beranak dlm tandas?

BESUT:  
Seorang remaja yang juga pekerja kedai menjual barangan plastik di bandar Jertih, 
di sini, mengejutkan rakan sekerja apabila melahirkan anak dalam 
tandas kedai berkenaan, kelmarin.
Remaja berusia 19 tahun itu dikatakan mulanya mahu membuang air besar sebelum 
tiba-tiba melahirkan bayi lelaki yang kemudian disahkan sudah meninggal dunia, 
kira-kira jam 1 tengah hari.

bapa mangsa yang bekerja sebagai pengawal keselamatan mendakwa
dia dan keluarga
tidak mengetahui anaknya hamil kerana keadaan fizikalnya tidak kelihatan
seperti wanita mengandung selain tidak memberitahu sesiapa mengenai keadaan dirinya.

Rahsia itu hanya terbongkar selepas wanita berkenaan meminta rakannya memanggil ambulans sebelum bapanya membuat laporan dan memohon permit pengebumian di 
Balai Polis Jertih.

bapa wanita terbabit kemudian membuat laporan mendakwa anaknya hamil
hasil hubungan luar nikah dengan seorang kakitangan awam yang bertugas
di Pasir Putih, Kelantan.


what??

BESUT? 
ni kampung saya! 

kedai mnjual barangan plastik? 
dkt jertih tu, ada 3 kedai je yg jual barangan plastik,
yang mane 1? =)
sng gile orang jertih nk detect siapakah gadis ini. detail btol berita. =p

Balai polis jertih? 
hari2 saya lalu depan balai polis ni. tp time cuti balik kampung je la.
Pasir Putih, Kelantan???
oh! ni pula kampung En Afiq saya. 

note: wlau ada beberapa persamaan dlm cerita ni, tp gadis itu bkn saya. =)


9 comments:

  1. mcm2 skagkn..ish2...

    hhehehe..
    mesti la bkn sis...

    ReplyDelete
  2. sah2 bkn nadia, nadia kan dh kawin..hehe..
    adeh..x abes2 lg kes camni kan..sedih tol..

    ReplyDelete
  3. kampung abah dni tuh.. huu... lepuk laki tak btanggungjawab tu jom

    ReplyDelete
  4. hahaha nadia nih..

    note last skali 2 yg klakar.. haha

    ReplyDelete
  5. kampung shera pun kat besut jugak... baca berita tu memang terkejut gak la...

    ReplyDelete
  6. uih,besut?jertih?kedai plastik?ayokk..sy pom org besut.iskh2..sapo la budop tu tuh..huee...jaman skrg.mcm2 org...:(

    ReplyDelete
  7. erm skrg nie makin menjadi2 kan..seram intan dgr macam tue..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...