October 11, 2010

skrg sy tau! =)

kawan2 semua! 
hari ni baru saya tau mcm mana perasaan bile dapat meter buffered earning! 
xde sikit pon niat nk menunjuk tapi ini lah jadinya bile terlalu teruja! 
rasa mcm nk melompat2 je.
bkn rasa nk, mmg saya da melompat bile saya check acc nuffnang saya tadi. 

  yey! yey! dan yey!!!! 

dear nuffnang, 
thank youuu so0oo much!
nnti bg saya ads bnyk2 lagi ye. =)
oh! dan x lupa jgk utk koorang semua yg sudi jln2 kat belog saya ni..
biasa la, first time dapat meter be ni beb.
terus guling2 keseronokan dan muka terus bersinar2. =)


6 comments:

  1. pergh!gle byk!sume baru nie!tahniah..ifa pun xde cmnie byk kak..=)

    ReplyDelete
  2. dini and tiefazatie,
    terima kasih ladies!! =)
    saya pon nak kaya be mcm korang... kan2?

    cute mum, terima kasih...
    cacing, boleh.. sume org boleh k..
    kena rajin je la.. =)

    ReplyDelete
  3. meh jengok meh..
    http://qiffara.blogspot.com/2010/10/saye-d-tag-suke3.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...