October 28, 2010

dia lagi..

cerita dier lagiii hari ni.....


“Saya menjadi keliru dan terkejut apabila Aidil dilaporkan pergi ke Mahkamah Tinggi Syariah untuk memfailkan permohonan sulh sedangkan sewaktu pulang untuk memulihkan kembali hubungan baru-baru ini, Aidil menyatakan dia menyayangi saya dan anak.

Bukan itu saja, dia turut berjanji akan menjaga rumah tangga kami dan memastikan kandungan saya yang baru berusia tiga bulan dalam keadaan baik. Bukankah permohonan dibuat Aidil itu untuk pasangan yang sudah bercerai. Masalahnya kami masih lagi suami isteri. 

Saya hairan apabila perkara ini berlaku selepas Aidil pulang bertemu keluarganya. Saya tidak mampu hendak berkata apa lagi, kini terpulanglah kepada Aidil untuk membuat keputusan. Sebagai isteri saya tidak mampu berkata apa. Lagipun pada fikiran saya kami tidak berhadapan dengan apa-apa masalah. Hubungan kami baik” 



**kahwin tu sng,tp.. dugaan lepas kawin tu kt xboleh duga. bile da kwin xsama dgn time bcinta. dugaan tu dtg lain mcm. klu time bercinta dugaan dtg bergolek.. tp bile da kwin, dugaan dtg meloncat. =) heee~

13 comments:

  1. bergolek.. meloncat..

    minta2 settle cepat n smoga dorg xcerai ar..

    dorg cm bahagia jek.. hu3

    ReplyDelete
  2. semoga mereka dapat cari jaln terbaik dan elakkan dari cerai..

    ReplyDelete
  3. BTOL...dugaan tu..
    berdoa dan mintak petinjuk dr allah s.w.t adalah yg terbaik..

    ReplyDelete
  4. artis biase la kan...
    jgn lupa tau sudi2kan la diri anda berkunjung ke http://syok2u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. sis, ada ke dugaan datang meloncat ? hehehe. kesian diorang ni. tak tau sapa salah sapa betul. huhuhu

    ReplyDelete
  6. nadia.....
    leh x tlg wat entry cmne nk ltak nuffnang ad between post?

    ReplyDelete
  7. siann laa ngn rita ni.....
    mcm dugaan menimpa die....

    ReplyDelete
  8. Kesian dekat Rita..dah la tengah bawa perut lagi..sampai hati suami dia buat mcm tu kan? kenapalah kawin dengan budak muda..fikiran mcm tak menentu ajer

    ReplyDelete
  9. hahha....
    npe pggil kak.....
    i muda lg tau...
    hehhehe

    ReplyDelete
  10. sian kan diorg kan cik nadia..huuuuuu...takutnya nak kawin.

    ReplyDelete
  11. ksian kat rita..
    dh la tgh pregnant..

    ReplyDelete
  12. jgn ceraikn rita...uhuk3 mira syg die...he3 folow kamu

    ReplyDelete
  13. memang banyak dugaan bila dah kawen nie...

    Hope mereka jumpa jalan penyelesaian..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...