October 18, 2010

cis! ikan goreng pon boleh terbang!

hangit btol aku semalam. hangin 1 badan.
mane x nye, korang bayangkan, xsenonoh btol la penduduk kat kawasan rumah aku ni.
ikan goreng pon boleh terbang. korang pernah tgk?
meh aku tunjuk. 

 nmpak x? xnampak? 
meh aku kasi clear skit lagi.

cait! 
 nmpak sngt ikan ni sengaja dibalingkan dan dorang da aim siap2 nak baling atas kete.
klu x, xde nye ikan tu nk berenang sampai atas cermin kete aku.
ikan goreng plak tu. ni la padahnya bile duk umah tinggi2 yang berbilang bangsa.
ni kire ok la k0ot sbb ikan goreng terbang sbb sblom ni, 
botol arak yang terbang. siap pecah cermin kereta beb! 
nasib baik bkn kereta aku. klu kereta aku, mau aku mengamuk jadi sang goku.


wa xsanggup bawak kete wa ade ikan goreng atas cermin. 
wa terus gi cuci. =)

pesanan: tempat ikan goreng adalah hanya di dalam kuali. 
bkn di atas cermin mahupun disebalik wiper kereta. harap maklong. =)


2 comments:

  1. hai nadia...kalau kena kat jaja..memang hangin satu badan jugak la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...