October 13, 2010

Yana samsudin vs Siti Kelembai

korang tgk x citer Siti Kelembai?
Isnin hingga Khamis
TV3 = 4.30 - 5.30 ptg
TV9 = 8.30 - 9.30 mlm

sblom ni, aku mmg memuji kecantikan asli si yana samsudin ni.
tapi bile aku tgk dier berlakon dlm Siti Kelembai,
bertambah2 la pujian aku! mmg original la cantik dier ni! xmake up pon cantek!
eh, korang tau x dier ni ex gf pierre andre?anak khatijah tan yg berlakon jdi mak uda dlm cerita filem pi mai pi mai tang tu dulu2 tu.. huhuh..
maap la, sempat lagi bergosip. =)



Jom layan Siti Kelembai sama2!






8 comments:

  1. alamak.. tak boleh nak layan la... kena basuh kereta plak...

    ReplyDelete
  2. owhh sy memang layannnn citer niee..memalam terconggak jerk menunggu siti kelembaii..bess dan mantappp...

    salam kenal yerk..rasenyer pestime sy singgahkan diri disini...

    ReplyDelete
  3. ako pon minat same ngan minah sorg nie..sy suka gya die yg sempoi jer...dlm cite adnan sempit pon sy suka tgok die...

    ReplyDelete
  4. yana ni mmg comey, slambe, x sombong sebab beliau follow saye..hehe..

    ReplyDelete
  5. yup,tauuu dia ex-gf si pierre...xsangke gak dengor ari tu...hihihi...

    tp...sy tgk ada sikit over la lakonan Siti Ratna itew...maybe sbb nk serlahkan sikap kebudak2annye tu kan...hm,dia mmg manis

    ReplyDelete
  6. comel :D
    mesti berbakat mcm mak nye jugak kan?

    ReplyDelete
  7. saya mula minat kat dia masa tengok adnan sempit...sempoi giler...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...