October 29, 2010

kejadian smlm..

kejadian semalam. perbualan antara aku dgn k, seorang berbangsa cina.


aku: k, knp muka mcm tu? ada yg xkena ke?

k: amoi, mmg dier panggil aku amoi, saya sudah xtahan la amoi. kenapa mereka bt saya mcm ni. saya mau belenti keleja tetapi resign letter saya meleka tak approve. mcm mane ni amoi. saya sudah xboleh tahan.

aku: ala k, dorang xapprove resign letter tu sbb klu dorang approve, dorang la rugi..xpe la k. u teruskan je dlu keje tu. 

k: saya dah xboleh tahan amoi, meleka semua selalu menggeli. klu dgn lelaki, mereka baik aja.


**terus kepala otak aku tgh running duk pk, ape yang si k sbut tadi. pelat dier kuat sngt.


aku: dorang sume menggeli mcm mane?

k: ya la, itu kelana dorang xnak bg saya resign kelana itu mereka menggeli.

aku: menggeli? k, menggeli? apa tu?

k: la, itu menggeli la. 
aku: menggeli ke menggedik?

k: ha.. itu la sy ckp tadi. u yg xpaham. 



**terus aku rasa mcm nk guling2. gile ah sleng cina dier. ssh gile nk paham. menggedik jadi mnggeli. mane aku xgelak. hahaha

8 comments:

  1. wah cine pun tau gediks2 ek..haha

    ReplyDelete
  2. heheh...
    dia cakap salah pastu xngaku...
    kita pulak yang kena...
    hakhak...

    ReplyDelete
  3. alaaa! cutenye dia! :D Nanti cakap kat dia, biarlah dorang gedik2. Awak keja baek2 saja loh! :)

    ReplyDelete
  4. Nadia H,
    sorry for the typing error.
    and tq for bgtau ye.. =)

    ReplyDelete
  5. haha...
    turut guling2 bace...
    hahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...