October 12, 2010

Blog pilihan hari ini...

Blogger si manis ni adalah ardini humaira.
dia antara yg paling rajin bagi komen kat blog aku ni. 
xkira la entry aku best ke, xbest ke, sume dier komen. 
terima kasih bnyk2 ye dni.
mcm mane la dier bahagi masa. aku respect abes! =)


cinta jarak jauh antara mereka berdua xpernah jadi penghalang utk dorang sntiasa bersama. 
wlaupon kdg2, setahun jumpa 2 kali ke.
huuhu..2 kali je setahun beb. korang boleh? aku pasti, ramai yg xboleh.
dorg boleh sbb ape? sbb.. adanya CINTA antara mereka..
sweet kan.. =)



dan ini adalah dni punye. namanya Deen.
nnti nk mkn nasi mnyk, jgn lupe jmput nadia ye. dah xlame kan. =)
dni, smlm adalah sesi saya menggodek2 blog dni utk cari gmbr deen. 
3 jam baru jumpa. huhuhu
moh la kt same2 berkawan dgn dini di sini ye.


6 comments:

  1. wah.. setahun 2 kali jer...
    tak sanggup...
    tahniah kat ardinihumaira..

    ReplyDelete
  2. betul tu nadia...dini sangat rajin komen entri kan kan...

    ReplyDelete
  3. wahh.. terharu! siesly.. temkyu dear :)


    hik3.. nak ado gambar deen cmana.. dni sendiri pun tak ada koleksi sangat gambar dia.. tu pasal kurang tempek gambar dia. hik3... ada dalam 20 keping cemtu je sepanjang 5 tahun kenal.. 3-4 keping je gambar berdua dengan dia ;p sian kan kat kitorang hehe

    ReplyDelete
  4. bile laa nk jd blog pilihan nadia plak ne. huu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...