October 14, 2010

AC Mizal dan kes nafkahnya lagi...

xtau bile nak abis kes nafkah dorang ni. 

KAJANG: Pengacara popular AC Mizal didakwa tidak pernah membeli pakaian 
bagi menyambut Aidilfitri untuk dua anak hasil perkahwinan dengan bekas isterinya, 
Shafnie Zainuddin sejak 2006 sehingga sekarang.
Perkara itu diberitahu Shafnie, 35, ketika memberi keterangan di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat disini kelmarin. 


Cinta
tiada lagi Cinta


**cantik lagi kan ex wife AC ni? bkn cantik lagi, cantik sngt! =)


5 comments:

  1. hmmm...
    abeh semua rasie dlm selimut kua
    mintak jauh la jd pd kita kan?

    ReplyDelete
  2. nadia,camne nk wat sidebar kotak2 tu ea?

    ReplyDelete
  3. dia mana tahu hukum hakam agama nih .. income juta2 pun tak bagi nafkah anak2 .. tp elok pun dia x bagi sebab punca pndapatan dia dari sumber yg haram ...

    ReplyDelete
  4. kieyu,
    tau xpe.. bile gaduh mcm ni, sume hal dalam kain dorang cite.. kdg2 bahaya gak..

    yana mohamad,
    sidebar kotak2?
    opss.. maaf yana.. saya xtau.. sbb saya bkn design sendri..
    saya beli.. huhuhu

    mak budak,
    mungkin logik jgk ape akak ckp ni...

    ReplyDelete
  5. rasenyr masalah nie takkan selesai kot.. harap2 dijauhkan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...