October 13, 2010

lagi kes buang bayi..

ingatkan lepas announce dalam tv, sape2 yang buang baby akan dikenakan hukuman gantung, semua da takut da. tp ada lagi yang x amek pedulik. pelik kan. 
ramai yg nak baby tp xdpt2, dorang siap buang lagi.


BALING: Seorang bayi lelaki yang baru dilahirkan dan dibungkus dengan tuala, 
ditemui ditinggalkan dalam semak di tepi pagar berdekatan sebuah 
Taman Asuhan Kanak Kanak (Taska) di Kampung Titi Teduri, Mukim Pulai.
Bayi yang terdapat kesan luka di badan akibat terkena duri, ditemui pekerja dan pemilik Taska berkenaan jam 10 pagi smlm dan kemudian membuat laporan polis.

Bayi seberat tiga kilogram itu dengan tali pusatnya sudah dipotong ditemui dalam keadaan lemah dan terdapat semut di badannya.

Bayi lelaki berkenaan dipercayai baru dilahirkan beberapa jam sebelum ditemui dan turut ditemui bersama bayi itu adalah urinya yang diletakkan berdekatan bayi itu.





note: mgkin beranak tu xsakit. klu sakit, msti dier xkan tinggal mcm tu je. 
kucing lepas beranak pon gonggong anak dier kehulu kehilir takut org amek.


4 comments:

  1. bek bg kat lady_dyla..jeles tgk kwn2 sume bwk anak..[dh x kawen lg mana nk ada anak]
    mengong tol org yg buang ni..

    ReplyDelete
  2. bodoh punye pompuan!
    buat anak taw plak sonok
    anaknye g buang plak!
    kalu mmg ade niat nk buang
    baek gugur je awal2
    ye x
    siannye kat budak tu!
    T_______T

    ReplyDelete
  3. sedihnyer....
    mesti diorang nie dah terdesak, sebab tue buang..
    cuba jaga.. kompom sayang punyer..

    ReplyDelete
  4. Ustazah prnh ckp kalau anak luar nikah mmg tak rse skit bersalin
    tu yg die takde perasaan ske2 nk buang
    mintak jauhlah semua tu kan~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...