October 19, 2010

Zizie Izette berniaga di Perhimpunan Agung Umno

the putihness & the gebusness!


Meskipun berstatus selebriti serta isteri kepada Anggota Parlimen Kinabatangan, 
Datuk Bung Moktar Radin, ia tidak menghalang kepada 
pelakon terkenal Zizie Izette A Samad untuk turut berniaga 
di Perhimpunan Agung Umno 2010. 
Gerai di Aras 3, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) itu kelihatan dikerumuni ramai pengunjung termasuk peminat yang mahu bergambar bersama Zizie 
selain membeli barangan jualannya antara lain seperti busana muslimah,
gaun serta aksesori wanita.

 abg bung yg hebat! =)


6 comments:

  1. heheh..suruh jek si zizie tu pakai busana muslimah tu..tak la dia pakai baju mcm tak cukup kain lagi...

    ReplyDelete
  2. kak nadia!
    nanti amik award kat blog kite ea..hehe
    http://asumira.blogspot.com/2010/10/wew-dapat-award.html

    ReplyDelete
  3. erk..
    kurang gemar dgn senyuman gatai incek bubg tuh ;p

    ReplyDelete
  4. saje je la nak duk dekat2 dgn cik abg..smbil2 tu wat la bisnes xde la buang mase duk sebelah je kan..bijak2..

    ReplyDelete
  5. seksi nye zizie...dah kawen pun x berubah..

    ReplyDelete
  6. jajaz,
    gud idea... =)
    mungkin kah?

    namaku asumira,
    orait! tq ye..
    will do soon..

    kieyu,
    dier seronok kieyu sbb dapat bini mant00pp!

    kak nur,
    sambil menyelam, mnum air.. terus kenyang! hehe

    weeda,
    tau xpe.. pmikiran kt same yang!
    ni sbb, en bung suka tgk bini dier seksi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...