October 22, 2010

Raja Farah disahkan bertunang dengan Megat Andika.

kan aku da kata. entry pagi2 buta td ckp xnak mngumpat.
tp xthn beb. kena jgk. =) nak mngumpat pasal artis lagi boleh?
smlm, aku terdengar dari Hot fm, Raja Farah disahkan bertunang  
dgn Megat Andika pada 9hb October baru2 ni. 
dan insyaallah, dorang akan melangsungkan perkahwinan bulan depan.
pengakuan di fb raja farah sendiri.

dan ini adalah Megat Andika.


6 comments:

  1. erm semua artis tgh sibuk..bertunang..kahwin..bercerai pun ada..inilah manusia walaupun bergelar artis kan...

    p/s:intan dah join ga anti chek yer takut tak lengkap..semoga ada rezeki

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. congrate r kt dorg~

    ReplyDelete
  3. jom kite wat contest ttg ni nak... kite wat sape leh teka berapa lama perhubungan ni leh tahan... hehhehe

    ReplyDelete
  4. moge yg trbaik utk ke2 mereka..tp sape megt andika tu ek??

    p/s:cacing, xbaik prsendakan hbungan dorg..kite sume manusia biase..baik buruk sume dh tertulis..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...