October 29, 2010

produk rambut paling ok pleasee..

kawan2, korang guna produk pnjagaan rambut ape ye? aku kan, sejak dari dulu lagi, xpenah jumpa 1 pon syampoo yg btol2 sesuai dgn rambut aku. pakai la ape pon, sume xmnjadik. 

kadang2, silap pakai, rambut jadi kering. tukar lagi. lepas tukar, jadi gugur. tukar lagi. lepas gugur, jadi keras. tukar lagi. dan gugur lagi. mmg gugur xabis2. apa produk terbaik utk xnak bg rambut gugur ye? jangan suh aku pkai santan udah la ye. xtahan eden...=)

xsanggup aku tibe2 kang terus jadi mcm ni ha..


kcian laki aku. tgh2 tdo kang, tibe2 terpegang kepala aku mcm ni. terus konpius, ni kepala bini dier ke bola bowling. nak2 pulak sblom tdo tu baru balik main bowling. kang ade dier cucuk lubang hdung aku bt mcm lubang jari bola bowling. naye aku! =)

8 comments:

  1. pki tonik rambut...huhuhu...kasik lebat...nak ke...i ada beli satu tapi x pakai sbb sbnrnya nk beli bnda lain...last² x pasan terbeli tonik utk rmbut plk....ambik ler...i bg F.O.CCCCCC

    ReplyDelete
  2. nadia...lawak la nadia ni..ade ke bowling ball..hahahah

    hmmm wanie pon xde syampoo yg sesuai...i heart wif smell from palmolive pink syampoo..tp susah nak jumpa..

    ReplyDelete
  3. TAHU XPE..ain pulak belilah syampoo harga mahal mcm mana pon..rambut still ade kelemumur..
    tp..kalau g cuci kt kedai,xde pulak..
    alahai..takkan tiap2 minggu nk cuci kt kedai..
    pokai la makcik..
    hahahhaa...

    ReplyDelete
  4. head & shoulders :p
    best gune nih..
    hlg 'keputihan' hak3..

    ReplyDelete
  5. cube try pakai syampoo BAWANG yang JACKIE CHAN tu..
    dak degil penah pakai 5bulan lepas..
    memang elok,rambut takde kelumumur,tak gugur lagi,lembut je..
    tapi bau die jelah kureng skit..ehehe

    ReplyDelete
  6. yang oiiii....memang sume org akan mengalami rambut gugur tau...so jgn takot ler...huhu

    ReplyDelete
  7. rambut kie-yu ske pantene yg kale ijau tuh
    wangi pun wangi
    taktaulah if rambut nadia sesuai ke tak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...