October 29, 2010

ha?da 3 bulan si sotong paul mati?


eh, bile si sotong paul ni mati. mula2 kecoh 2-3 hari lepas. tibe2 ade yg bgtau, sbnrnya, sotong paul ni da 3 bulan mati. yang br mati 2-3 hari lepas ni sotong biasa2 je. si paul ni dikatakan dibunuh 3 bulan lepas dan di ganti dgn sotong biasa oleh penjaga akuarium tu sndri secara rahsia.

dia siap boleh ckp, semua sotong kurita bersaiz Paul dari segi luaran adalah sama. jadi, mustahil utk orang lain perasan yg si paul sbnr da mati 3 bulan lepas. dan dia mati kerana dibunuh. eh, xpasal2 cetus kontroversi plak kes si paul ni. kalah kes datuk sosilawati. huuhuhu..

siapa bunuh Paul?
Jiang Xiao, seorang penerbit filem mengajak masyarakat dunia menonton filemnya nanti yang berjudul "WHO KILLED PAUL THE OCTOPUS?". Tanpa mahu mengulas lanjut siapa pembunuh si Paul itu, Jiang hanya mahu masyarakat dunia menonton filemnya nanti dan katanya di situ, di dalam filem itu masyarakat dunia akan menemui jawapannya.


eh, mcm2. goreng masak kunyit baru tau! =)

6 comments:

  1. heh..mcm2 la...
    femes dh si octopos paul tu..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. heh..mcm2 la...
    femes dh si octopos paul tu..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. kesian si paul ni..tak psl2 jadi mangsa...hihihi

    ReplyDelete
  4. glamer si sotong]
    hehe :)
    padahal dah bertemu ajal pun

    ReplyDelete
  5. alahai sian nyer kalo betul si paul ni kenuh bunuh.

    ReplyDelete
  6. lama dah mati rupanya kan.. heran tak kasi khabar awal2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...