October 26, 2010

lagi gadis hilang tp ni kes lain..

Cinta Pengkid.
Abu Kassim Ismail, 58, dan isterinya, Faridah Hassan, 56, 
mendakwa membuat keputusan untuk datang ke Kuching sebaik mendapat tahu anaknya, Khalilah 
yang menghilangkan diri sejak 8 Oktober lalu, 
kini dipercayai berada bersama guru wanita berusia 24 tahun itu.

Abu Kassim yang bingung mengenai nasib Khalilah berkata, 
sebelum ini anaknya memiliki sifat baik dan tidak pernah membantah cakap ibu bapanya selain cemerlang mendapat 8A dalam Penilaian Menengah Rendah (PMR) tahun lalu. 

nota kaki: bdk ni sekolah agama di melaka. result da gempak!
tapi xtau mane silap.. mgkin semua lelaki bersembunyi koot... =)

7 comments:

  1. sian mak bpk malu..

    ni mesti tensen ngt rumah o laki pnah wt sumethg kt dia..

    wuu.. dugaan~

    ReplyDelete
  2. haihh3x!!mayb frust dengan lelaki.then tetbe ubah selera kat ompuan lak..hadoii manusia...

    ReplyDelete
  3. hish.bhye betol..

    kt rmh sy ank jrn kne bwk lari ngn les.cekgu lak tu yg les.

    ReplyDelete
  4. caittt!! mmg ler budak tu pandai tapi iman tak kuat kot sbb tu jdi camgitu huhu

    ReplyDelete
  5. ello: dlm kes mcm ni, kcian mak bapak dorang kan. kena tanggung malu.
    sejahat2 lelaki, masih ada yg baik sebenarnya. cuma blom dipertemukan.
    tp jgn la sampai xsabau amek pmpuan pon jadi la. herm..

    mama yatie,
    setiap hari mcm makin mnjadi2 kan.

    nurul izzati khalid,
    ish! panjangnye name. =)
    hehe.. tp mmg btol pon. biasanya yang kes songsang mcm ni,
    sbb pnh frust dgn laki.
    nadia pon pnh kenal sorang pompuan yg jadi laki ni.
    dier da umur 39 tahun. dier ckp, mmg dari kecik dier da mcm laki.
    dan da 10 thn duduk bersama dgn GF dier. ngeri nadia dgr. huhu..

    puteri qaizyan,
    cikgu ni kadang2 xpk ke dorang adalah antara role model kepada org sekeliling..kan?

    hezesuze,
    mungkin. jgn ingt walau ayah tok lebai, sekolah agama, katam quran 3 kali dah cukup beriman..
    iman xdapat diwarisi.. ceh! =)
    bole siap mnyanyi.. hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...