October 29, 2010

mau mati aku kena saman cite kat korang ni..

korang pernah pegi mkn kat hotel? pnh makan tomyam dorang? sedap x? sedap kan? harga pon s0dap. =) standard harga 1 bowl tomyam hotel paling murah adalah RM19.90++. kan? jadi dgn itu, aku nk bocorkan 1 rahsia beberapa hotel yg aku tau berdasarkan pengalaman aku sendiri and beberapa org kawan aku. huuu.. nama hotel xperlu mention la kot. lokasi adalah di kuala lumpur. 

kawan2, lepas ni, klu tibe2 korang teringin nk makan tomyam hotel xpon tibe termengidam, 
korang boleh bt sndiri sbijik mcm tomyam hotel punya. dan yg paling penting, hotel RM19.90++ utk sekali mkn. klu yg ni, 6 bulan pon boleh lagi. korang pegi beli ni ye, =)


oh! tolong jgn saman saya. saya org susah. niat saya ikhlas utk berkongsi.. huu~ =)

11 comments:

  1. perencah tomyam maggie??
    sedap ekk? boleh cuba nnt...

    ReplyDelete
  2. hehe
    nadia wat segmen kantoi eh?

    ReplyDelete
  3. salam, sebab tu akak dan keluarga tak suka sangat makan kat luar..apatah lagi di hotel..mmg tak mampu sebab harga mencekik darah...sebab hotel aje..mee yang harga RM3.00 sepinggan boleh jadi RM19.90 sepinggan...bayangkan kalau akak bawak anak 8 orang? huhu...mau belanja seminggu habis 1 malam aje...hehehe
    masak sendiri aje lah.. lagi kenyang dan terjamin kehalalannya...

    Eh..jom join GA kat blog akak... dapat hadiah buku/novel...

    jom...........

    ReplyDelete
  4. mmg 6 bulan xkn habis, yg i punye u bagi tu ada lagi, tapi kn, kna gak campur kiub, baru power, klu pki ni je sedikit kureng d ctu...

    ReplyDelete
  5. wahhh bagus2... pendedahan yg bernas. hehehe. pas ni hotel blh bgkus

    ReplyDelete
  6. laaaa hotel pun guna perncah maggie tu ke uols?? huhu

    haruss beli nie ahakss

    ReplyDelete
  7. lebih suke pakai yg adabi..
    lagi menyengat.. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...