October 21, 2010

ni apa ni? nasi lemak 50sen!

hari ni kuar panggung, hari ni jgk nak pegi tgk. =)
mlm nnti kitorang nk pegi tgk cite ni. nnti aku bgtau kat korang cite ni best ke x. 
klu best, korang kena g tgk reramai. klu xbest, baik dgr aku bercerita je. huhu
eh! ni kire 2nd cite melayu yang ktorg tgk k00tt.. 
biasa, xlayan cite2 melayu ni. tgk wayang msti la nk yang action gempak2. 
baru best. takat cite melayu, biasa ktorg beli dvd je. ceh! geli kan? =) 
tp! oleh disebabkan afiq ckp, cite ni mcm bnyk 'berguna' dan bnyk 'maksud tersirat',
harusla ktorg g tgk walaupon dlm hati aku da tau da..
ni mesti nak perli aku la nie..
antara dialog dier yang hari2 afiq sebut,
'ni apa ni? nasi lemak 50 sen!'
syg, u nk g tgk citer ni sbb nak perli i ke sbb u nk tgk nasi lemak 50 sen 
nora danish yg cung ni eh? =)


8 comments:

  1. wah..cam best je sis..kt sini xde cinema...huhu

    ReplyDelete
  2. hahahaha

    ingat ok
    "nasi lemak 5 posen"

    dushhh!!
    dah tgk nnti cerita tau

    ReplyDelete
  3. grm kan?mnjtuhkan maruah wanita..hehehehe

    ReplyDelete
  4. mula2 tu tak faham gak... dah tgk sekali lagi gazet filem tu br faham...

    ReplyDelete
  5. ;p kalolah ado panggung wayang kat sni tentu dni nak g tengok

    ReplyDelete
  6. rmai org sebok cakap psl cerita ni. sedap ke tak sedap nnt u bgtau k :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...