October 21, 2010

selamat pagi..

selamat pagi khamis semua!! =)

hati tgh gumbira ni korang. 
sbb tgk ramaiiinyaaaaa join 'Giveaway Eiffel Tower' ni..
suke! =)
padahal baru semalam publish. yey!
utk pilih 5 org pemenang tu, 
mgkin sng je nk pilih sbb aku akan guna calculation unik mcm aku pnh bt time 
giveaway yg sblom ni. cuma kali ni kena tukar calculation lain skit je la pong.
cuma yang mencabar hati jiwa dan raga ini adalah, 
bile tang nak pilih entry paling kreatif.
sbb... korang semua kreatif abis!
lahir2 terus semua jd kreatif eh? hehe.. =)


1 comment:

  1. erk, ada hadiah untuk entry kreatif ? nak edit balik entry yang lepas masih boleh kan selagi belum smpai tarikh tutup :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...