October 27, 2010

kisah Rita Rudaini lagi..

 
time aku bc metro td, aku tgk ade lagi cerita rita rudaini dan aidil. 
xabis2 dugaan kisah perkahwinan dorang kan. aku mcm kecian sngt tgk dorang ni. 
terlalu bnyk dugaan walaupon si rita tgh mengandung anak kedua.
kt xberada di tempat dorang, kt xrasa apa yg dorang rasa. 
bg aku, sakit yang paling menyakitkan adalah sakit apabila melibatkan hati perasaan. bnda yang xboleh nmpak, xboleh pgg, xboleh sapu ubat. 
cerita kali ni, smlm, Aidil pegi ke mahkamah utk failkan permohonan sulh (perbincangan) dan hak penjagaan anak terhadap Rita. sulh tu apa kawan2? 

8 comments:

  1. la..ayien ingt nad tahu sulh tu hape..
    jadi..mari kita mengoogle ..hehehe

    ReplyDelete
  2. betul. sy pon kesian kan Rita. Dia mcm bersungguh nak pertahankan perkahwina diorg. tp mcm2 dugaan. T___T

    ReplyDelete
  3. selalunya yg cuba pertahan adalah perempuan...kesian tgh pregnant plak tu...hopefully dia tabah

    ReplyDelete
  4. yangg~

    weeda nak request entri ngen nadia..nadia cite r pasal persediaan nadia kawen..nadia kan kawen muda..ngee..buleh dop?

    ReplyDelete
  5. weeda... buleh aje.. mmg pnh terpikir nk kongsi kat sini tp mcm terpk, ade ke yg baca? huhu

    okeh weeda! will do soon ya! =)

    ReplyDelete
  6. adaa..weeda suka baca..hihi~

    okeh weeda tunggu entri2 kawen nadia..=))

    ReplyDelete
  7. haih.kesian rita.. nsb bek die cntek :)

    ReplyDelete
  8. Kesian Rita T_T
    Sampai hati Aidil buat macam tuh kan

    m0de lagu :: Wanita by Dehearty

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...