October 06, 2010

maaf, shoutbox terpaksa diremovekan..


selamat pagi semua! =)
smlm lepas puas duk pk2, nk remove xnk, nk remove xnak, last2, aku decide.. 
nk remove jgk.. antara beberapa sbb kukuh nape aku nk remove adalah, 
aku xsempat nk berbalas comment kat shoutbox tu.. 
so, ksian la pd sape2 yg tinggal2 k0men tu.. maap ye kalian..
lgpon skrg ni, aku tgh cube utk habiskan jelajah pada yg sdi pollow2ing aku dulu k..=)
lagipon, sindrom kemalasan aku da dtg balik da..tulun!tulun! =)


5 comments:

  1. nadia tak pe yg penting rajin singgah ke link angah kita tukar2 link hehehhe

    ReplyDelete
  2. dni pon dah lama tak letak shoutbox. hu

    ReplyDelete
  3. me pon kadang2 tak sempat nak kunjung balas..
    tapi bile ada masa, tgk gak lah... baca2 entri terbaruyang ada...

    ReplyDelete
  4. ohh yke kakak. tp takpe. jgn lupa drop pape kt shoutbox alynn lah ye. mhee!!

    kak, insyaallah next week nk turun bergonjeng kt kl ^_^

    ReplyDelete
  5. angah, of course will do soon.. =)

    dni, ade sbb tersendri kn? kcian org2 yg drop kn msg tu..
    btol tu cute mum, kdg2, mmg xtersempat pon nk kunjung balas..

    alyynn, gtau akak, ari ape alyyn turun kl? bape hari? dgn bonad je ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...