October 18, 2010

sekali terjumpa live...

korang penah tgk x iklan nuffnang yang ni?

pernah kan??ala..ade..kadang2 iklan ni selalu je godek2 kat blog korang.
sekali, aku terjumpa farmasi yang jual product ni.

aku mcm berminat la jgk dgn product ni. then, aku terus la g survey..
harga utk 1 product dier lebih kurang RM80 dan keatas je sumenye.
aku tny la salesgirl dier, ok ke. dier ckp dier pakai ok. 
tp mula2 akan bt kulit muka menggelupas dulu. nnti ok la. 
adus. bab2 menggelupas ni yang aku xbape suke ni.
sbb aku xnak la bg muka aku menggelupas.
bile menggelupas, aku akan pk mcm2. pk xjadi la, pk xsesuai la, pk muka aku terbakar la, 
pk muka aku tinggal tulang je nnti la. huhuhu
btol.. sbb mama aku pnh kot pakai product kecantikan yang mula2 akan menggelupas, 
then jadi cantik. tapi malangnya, mula2 gelupas, sekali terbakar. 
terus muka mcm kena panggang. waduh.. wa xsanggup.. 
terus xpe la kak, terima kasih ye. muka saya susah skit nk sesuai dgn produk2 baru ni.. =)
serius wei, mmg muka aku xleh guna sebarangan produk. 
jeles gak kdg2 tgk mmber2 aku yang kulit muka dorang jenis xkesa. 
sental la ape pon, ttp maintan cantik.
mgkin lepas ni aku perlu cuba sental guna penyental kuali. 
maklum la, nk buang blackhead yg degil ni. huhuuu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...