October 20, 2010

selamat pagi rabu..

selamat pagi rabu semua! =)
setiap pagi, msti aku kelu skit. idea blom kluar lagi.
jap lagi dalam pkol 11 lebih, berderu la idea mncurah2 ke ladang gandum.


saya rindu kenangan time saya kawin dulu.


dan hari itu juga, ini adalah saya punya sepenuhnya.
hari itu sahaja. =)


7 comments:

  1. nak kawen jugak...ishh jeless..

    ReplyDelete
  2. dni pun rndu juga. ehh silap.. kawen pun belum ;p

    ReplyDelete
  3. hai kak nadia cun..dah lame bonad tak turunkan komen2 bernas kat sini.ecehhhh..haha...takpe2..nt bonad kawen nnt...akk org 1st bonad jemput...jgn jeles tau pelamin time tu lagi mantop dr akk..ahahahaaha..kidding!

    ReplyDelete
  4. selamat hari rabu juga nadia... (^_^)

    ReplyDelete
  5. weeda and dini,
    harus secepatnya ya! mari la same2 rasai betapa seronok and indahnya berkahwin dgn orang yang kt cinta mati! =)

    bonadsyg,
    lame btol menyepi.. pegi mane yg? buzy eh?
    oo.. xpe.. lagi mantap lagi banyak duit kena guna.
    ingt tu bonad syg! =)
    hhehee

    shera,
    selamat.. happy selalu ye..

    ReplyDelete
  6. bestnye kawinnnn..sronok tak bila dah kawin??
    ape yg specialnye...kukui...semua bnde nak tawu nie...

    ReplyDelete
  7. salam nadia,
    selamat pengantin baru..
    (lmbt wish)
    ingt sy x lg??
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...