May 23, 2013

Happy 24th Birthday To Me :)


alaaaaa, baruuu 24 tahunn. :p kuikuikui. sebenarnya, aku tak tau nak mula macam mana. taip-taip padam, taip-taip padam. tapiii, cukup korang tahu, kehidupan aku sempurna. punya ibubapa paaaling hebat di dunia, punya suami paaaling penyayang di alam semesta. why you ask for more? kann. ;) kalau kecik-kecik dulu aku sokmo berangan nak jadi orang kaya laaa, keje gaji besar laa, pangkat besar laa. macam-macam wa berangan babe. tapii, kita kena percaya, qada' qadar dan perjalanan hidup kita Allah dah aturkan sebaik mungkin. takkan selalu kita nak kitaaaa je dekat atas. sekali sekala merasa la duduk bawah. baru tahu macam mana nikmat dari orang bawah menjadi orang atas.

sepanjang umur aku 23 tahun nak masuk 24 tahun, heyyyy terlalu manissss nikmat dan rezeki Allah bagi pada aku. melimpah-ruah. mungkin Dia tahu, aku kurang disini, Dia lebihkan disana. aku kurang disana, Dia lebihkan disini. manis kan hidup? mak ayah aku sokmoo pesan, hidup ni jangan meminta mahupun baik dengan sesiapa. jangan pernah meminta. sebab, maniss yang kita rasa apabila kita dapat selepas kita usaha tak boleh digambarkan dengan kata-kata. (-_____-') tapiii, kalau aku nak mintak hadiah barang seketul dua dengan korang tak salah rasanya. kehkehkeh :p 

kepada wanita terhebat di dunia, mama. terima kasih sebab lahirkan kakak ke dunia nyata. terima kasih sebab besarkan kakak dengan penuh kasih sayang dan cita-cita. semoga siapa kakak hari ni mampu menyejukkan perut mama yang pernah mama bawa 24 tahun dulu, semoga siapa kakak hari ni mampu membanggakan mama selepas 24 tahun mama besarkan kakak. semoga siapa kakak hari ni mampu menyejukkan hati panas seorang ibu bila kakak kecikkan hati mama. semoga siapa kakak hari ni cukup buat mama rasa ohhh dia anak saya. i love you mama :')
 
siapa nadiafarahida di umur 24 tahun, baca dan rasa. bukan tengok dan mengata. :)





tapiiii,

You know my name, not my story. You've heard what I've done, not what I've been through. Do not pretend like you know everything about me. wiwiwiwi :)
selamat 24 tahun Nur Nadia Farahida binti Mohd Sabri. :) 

 

55 comments:

  1. hepi besday kak nadia !!! smoga murah rezeki.. beza umo kte setahun je rupanye..hehe..

    ReplyDelete
  2. happy birthday adik manissss! :)

    alololo, mudanya lagi!

    akak darjah 1, awak baru lahir :)

    apa2pun, moga panjang umur n murah rezki
    moga terus bahagia di samping semua orang yang disayang
    moga terus sukses!

    kak nad hepi dapat kawan dgn nadia! :)

    ReplyDelete
  3. Tapii saya taw banyak jugak pasaiii awak....hikhikhikhik...
    Happy besday yaya (wish untuk kali ke 3)
    Haha

    ReplyDelete
  4. selamat selamat selamat semuanya yer...nice to read about you, and would be nicer to know you closer...

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir kak yaaaaaaaaa :)

    ReplyDelete
  6. Selamat hari jadi sayangggggg ;))

    ReplyDelete
  7. Selamat hari jadi :)

    Semoga diberkati umur sentiasa...

    ReplyDelete
  8. eppy bornday yaya...smoga berjaya dunia akhirat :)
    Allah bahagiakan dan selamatkan hidupmu..aaminnn

    ReplyDelete
  9. Hapy besday nadia...neway kt geng bln May

    ReplyDelete
  10. salam..epy besday..may ALLAH bless u..:-)

    ReplyDelete
  11. sangat2 bangga dgn mu Nadia...
    tak nyesal mengenalimu, sungguh adikku.
    semoga dirimu bahagia hingga ke syurga bersama superhero mu syafiq. happy birthday!!
    Jom celebrate bday...

    ReplyDelete
  12. eppy bday dear !
    memang teruja baca bila diusia muda belia macam farah , dah dpt apa yg diimpikan oleh kebanyakan wanita ..
    tahniah akak ucapkan ..
    banyak lagi yg perlu kita lakukan di dunia ini tanpa meninggalkan alam yg kekal abadi kelak ..
    semoga perjalanan hidup mu sentiasa mendapat barakah dari allah
    dan dipanjangkan usia bersama suami tercinta .. akk doakan cepat2 dpt bb !

    ReplyDelete
  13. muda lagi nadia ni...happy besday dear..
    may allah beless u ... :)

    ReplyDelete
  14. Heppy Birthday Nadia...sweet 24 ehhh..

    sure mama bangga yunk...
    akak terasa kecil je bila bandingkan dengan nadia..baru 24 dah ada segalanya yang akak takde..
    semoga sukses sokmooo k..
    cer share tips skit kat akak...hehehe

    ReplyDelete
  15. Happy besday nadia.. muda lagi.. :) salam perkenalan dr kak jueliza..

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum yaya, selamat hari lahir in advance! semoga kekal bahagia bersama syafiq.. dikurniakan cahaya mata dan rock selalu babe! miss you yayaaaaa :)

    ReplyDelete
  17. laaa ingatkan nadia nie 'akak'... hehehe punyalah emma duk panggil akak, lastly... emma lagi tua rupanya... ehheheh anyway, happy 24th birthday nadia =D hope u will happy ever and ever with family and husband tersayang =D

    ReplyDelete
  18. walau muda tp byk rezekinya nya..alhamdulillah..

    slmt hari lhir yunk..moga pnjg umur murh lg rezeki..amiinn.

    ReplyDelete
  19. Happy birthday Nadia. Umur kita beza setahun je kan. hehehe

    ReplyDelete
  20. Happy 24th Bday Nadia,
    Alhamdullillah pada usia muda sudah memiliki apa yg diingini oleh org lain diluar sana..

    Moga terus dilimpahi rezeki dan sentiasa di bawah limpah rahmat dari ALLAH S.W.T...Amin.

    ReplyDelete
  21. Happy befday kak Fara. Moge sentiasa bahagia disamping org yg trsayang dan success till jannah. :)

    ReplyDelete
  22. Happy Birthday dik...

    Setiap apa yang kamu dapat adalah dari usaha yang kamu lakukan..

    Semoga success sokmo!!

    ReplyDelete
  23. Allah selamatkan kamu..Selamat Hari Lahir Nur Nadia Farahida:)

    ReplyDelete
  24. selamat hari lahir dik...semoga sentiasa dibawah rahmat dan redha Allah SWT...

    ReplyDelete
  25. Selamar hari jadi Nadia. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Amin............

    ReplyDelete
  26. selamat hari jadi :)

    panjang umur & murah rezeki insyaallah

    ReplyDelete
  27. woah!! tarikh bday kita dkt je... happy birthday

    ReplyDelete
  28. selamat hari lahir nadia ... nak kenal nadia lagi hihihihihihi ... walaupun baru kenal, rasa mcm nadia punya aura berangan tu dah kemari lah .. nak berangan jugaklah.. mana tahu jadi nyata...

    ReplyDelete
  29. Selamat hari jadi... all the best, and semoga di berkati Allah...

    ReplyDelete
  30. Selamat ulang tahun yg ke 24 tahun yaya.. Akk doakan semoga panjang umur, murah rezeki, sht selalu dan bahagia disampiang insan2 tersayang ya.. Amin...

    ReplyDelete
  31. happy birthday gurl...:) semoga dimurahkan lagi rezeki dan dikurniakan cahaya mata...jgn risau...rezeki anak rahsia Allah...Be happy as always okey aunty nadia...Syahmi nak kiss kiss ckit...:)

    ReplyDelete
  32. Happy Bornday Nadia. Smg pjg umur & murah rezeki.

    Salam Perkenalan dr Alin Marlini

    ReplyDelete
  33. selamat hari tua nadia.hahahaha. semoga diberkati umur, dibukakan pintu rezeki seluas-luasnya dan sentiasa dilimpahi kebahagiaan sampai bila-bila..amin..

    ReplyDelete
  34. saya pun selalu macam akak selalu nak berangan dapat pangkat besar rumah besar..tapi tu semua rezeki Allah..happy belated birthday sis..=D

    ReplyDelete
  35. suka ayat baca dan rasa, bukan tgk dan mengata..eheh

    happy bday nadia.moga bahagia dan terus maju jaya yea.hehe

    ReplyDelete
  36. laaa baru umur 24 akk ni, beza dengan ena 3 tahun je. patut nampak muda je. selama ni ingat akk umur macam 28 camtu.

    ReplyDelete
  37. happy born day nadia..semoga nadia success selalu..happy..ceria..gojes..meletopss..debom..hahahaa..semua lar..

    ReplyDelete
  38. happy bfday babe.may allah swt bless u always.

    ReplyDelete
  39. happy birthday nadia.. semoge tahun ni dan tahun akan datang lebih manis lagi :)

    ReplyDelete
  40. hi nadia...salam perkenalan...birthday kita sama...kuikuikui...banyak juga persamaan kita...fiza pun tgh usaha nak dpt baby...
    http://polkadotfiza.blogspot.com/2013/05/happy-birthday-to-me.html

    ReplyDelete
  41. sanah helwah. epi befdey. selamat hari lahir kak. may Allah bless u always :)

    ReplyDelete
  42. happy birthday Nadia..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...amin...

    ReplyDelete
  43. happy birthday nadia...mudanya nadia...terasa plk akak makin tua..hikhik...moga nadia sentiasa beroleh barakah dalam hidup suami isteri dan kehidupan seharian...=)

    ReplyDelete
  44. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  45. laa baru 24 ke dikkkkkkkkkkk...ehehehe

    hppy bufday, may Allah bless u all the time :)

    ReplyDelete
  46. Happy birthday to you! Sweet 24, wish all your dreams come true.

    -Honeybee
    http://herweightlossdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. alaaaa lambat wish. sorry.... (wat muka pussy in a boots)

    Happy Belated Birthday my Dior Gucci Prada

    ReplyDelete
  48. Kagum dengan Nadia, di usia muda banyak pencapaian yg Nadia dah kecapi.. alhamdulillah dan moga terus dimurhakan rezeki especially rezeki baby... sapa tak nak kan? sama2 lah kita berusaha ye..heheee

    ReplyDelete
  49. hekhekhekk.. jgn ngumpat ye... terasa tak orang diluar sane? ;p

    neway, happy besday! eh dah terlepas lame ni.. kohkohkoh.. ida baru jalan jalan belog yaya ni.. mybad! ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...