October 11, 2010

wow! skrg da ade glitteri plus..

korang da check website nuffnang blom? klu blom, try korang check k.
skrg nuffnang da mkin advanceee. 
siap nk upgrade dari  glitteri ke glitteri plus la plak. mcm best je...
dan utk julung2 kali, utk pertukaran dari glitteri ke glitteri plus, 
dorang ade jemput kt semua pegi event dorang utk kali ni. 
kire mcm klu pergi event ni baru boleh bertukar dari glitteri ke glitteri plus. 
dan semestinya, bile korang da bertukar jadi glitteri plus je, 
korang akan dapat lebih baaayank kelebihan berbanding mmber glitteri. 
aku mcm berminat je nk pergi. tapi.. segan pon hadow. 
maklum la, xknl batang hidung sorang pon. klu aku pg, mgkin aku pegi dgn kak jiji. 
xde la segan sangat. ada sapa2 lagi nk g x? jom kt meet together gether kat sane. 
at least, xde la segan sngt kat sane nnti. nak?
bertukar! =)



6 comments:

  1. xtau sgt psl nuff sb baru menceburkan diri..hehe..folo 245

    ReplyDelete
  2. dni jauh.. teringin nak pegi. sobss

    ReplyDelete
  3. tetiba entri kita pagi ni kebetulan sama...mula² ada gmbar mak pastu pasal Glitterati ++ ...huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. dni, meh la dtg kl..
    nnti kt boleh jumpa kat sane.
    meh la! =)

    to kjiji, haah kan.
    tau xpe. dari entry pertama pagi ni dan yg nuff glittteri ni.. hehe. kt kan sehati sejiwa. =)

    to afiq din,
    glitteri plus ni kire mcm naik taraf dari glitteri ke gliteri plus.

    ReplyDelete
  5. me pon segan kalo dijemput pegi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...