October 01, 2010

Kontroversi malaysia terbaru, 'Siapa Teacher Shida?'

korang dah tengok video atau ada dgr cerita tentang  
'teacher shida'?
soklan pertama yg bermain dlm fikiran aku lepas tgk video ni, 
sape teacher shida ni? dier btol2 teacher ke memain? 
terus pk, memain k0oot.. sbb.. biasa ckgu cikgi ni kan baik2 sopan2.
mane boleh mcm ni. ckgu kan idola semua pelajar. kang klu student dier tgk ke,
pengetua sekolah dier tgk ke, mau terus masuk bilik meeting.
atau mungkin dier ckgu muzik then hari2 kena practise mcm ni kat rumah sbb esok sng nk ajar murid2. =) atau, mgkin ni slh satu niat dier utk mghiburkan kt semua.
utk teacher shida,
teacher mmg hebat! berani mempersembahkan bakat yg hadow.. =)





mungkin biasa pada gambar mcm cikgu cikgi yg lain, ape kate cer korang tgk ni,

ada berani kah cikgu cikgi yg lain bt mcm ni? hahhaha..
korang bg la aku 10k pon utk bt mcm ni, mampus aku xbuat. aku penyegan. *ceh!geli dgn diri sendiri.
oh! ade 8 video dier. mgkin esok2 ade album baru lagi.
mati aku nk update semua. belambak2 da kat youtube.
boleh cuba klik sni ye semua student2. =)
http://www.youtube.com/user/TeacherShida


6 comments:

  1. mmg besh! berani btol..

    kalo saya pon x buat..bajet ayu je skg..hahhaha

    ReplyDelete
  2. dia ni bukan cikgu kot..kalau nak ikut² perangai camni, anak murid cikgu adalah..dahlah ntah hape² video dia..cubelah buat tiution bahasa english ke, barulah cikgu namanye tu..

    ReplyDelete
  3. comel apa... asalkan dia bahagia hehe

    ReplyDelete
  4. ni name nye teacher zaman moden..
    mgkin dier xnk murid2 dier mngantuk dlm kelas, terus keluar silat gayung mcm ni.
    konpem2 ank murid dier xkn mngantuk2 da.
    =)

    ReplyDelete
  5. bila tgk memang ketawa.. terhibur btl... kalau sy memang tak berani la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...