November 02, 2010

pelangi pagi..


selamat pagi selasa kawan2. =)
bg korang, 'pelangi' ada sebarang makna x? pelangi adalah sngt sinonim dgn sesebuah kehidupan manusia. dan aku sngt percaya dgn makna tersirat ni. 
there will be a goal at the end of the rainbow. 
mcm mane nk goal tu, kt kena usaha. dan simbol pelangi jgk adalah sngt2 sinonim dgn cinta. ibarat mcm, biarkan hujan turun, dan jgn risau. akan tersedia pelangi yg cantik lepas hujan tu berhenti. aku xbape pandai nk jiwang2 bekarya bagai. sikit2 boleh la. 
sape yg hati bunga, msti penah dgr ayat lebih jiwang berkaitan dgn pelangi ni, kan? heee~ =)

4 comments:

  1. good morning kak nadia! ;D

    lame dah tak tengok pelangi yang cantik tu ;)

    ReplyDelete
  2. saya suka mencari pelangi lepas hujan...so, hujan memang sentiasa dinanti...tp, itu dulu la...hehehe

    ReplyDelete
  3. masuk sini hati dh jadi berbunga bunga..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...