November 16, 2010

saya cool!

red is me. yellow is you..

td balik keje, time nk parking kete, tibe2 terdengar takbir raya. saya cool. saya xnangis. wlau dlm hati sebak. control sbb encik suami ada bersama. malu~ =)

dan lagi skali, bile takbir bergema kat tv, hati sy sebak balik. msti korang semua best je kan balik kampung beraya. ni raya haji pertama dlm hidup saya beraya tanpa mama papa n adik2. dorang semua kat kampung. dan esok saya adalah keje. mmg saya da ada suami tp korang kena faham, suami dgn mak ayah adalah 2 perkara yg berbeza. mmg 2 2 aku syg. cuma aku nak dua dua. xnak wish lagi selamat hari raya kat korang semua sbb sy nak ucap pagi2 esok. =) padahal dah mmg terucap dah pon kan!=)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...