November 17, 2010

kisah qasha dan nabil lagi..


Qasha, atau nama sebenar Nik Uqasha Senrose Nik Sen tetap nekad dier dan nabil tidak akan memberi sebarang kenyataan dan penjelasan berkaitan dgn gambar kissing iras2 mereka berdua. katanya lagi, dier tidak akan mengambil sebarang tindakan kerana dier yakin, lama kelamaan, berita hangat ni akan reda dgn sendiri. mereka memilih untuk berdiam diri.

tapi, mungkin qasha dan nabil xtau kot bahawasanya, ada segolongan peminat2 mereka akan tampil utk buat laporan polis jika nabil dan qasha xnak bt laporan polis. kira mcm dorang nak nabil tampil berani kerana benar. bkn hanya dgn berani duk diam je.
 
cinta sekarang.

tiada lagi cinta.

 
kcian irma kan. bertubi2 dugaan dtg dpn mata. semoga dier tabah.

5 comments:

  1. pelik. bukan nak berniat buruk tp sebab dia dgn qasya pun dah sedap melamun cinta. tak mustahil itu sememangnya mereka. kebetulan, dia dengan irma pulak putus. macam ada benda yang tak kena je. ermmm.

    orang sekarang dapat cantik sikit mula tinggalkan yang baik. si irma tu setakat ni tak penah lagi nampak gambar die pegi clubbing

    macam macam.

    ReplyDelete
  2. rasenye gambar kissing tuh memang gambar diorang sebab tuh diam je. He2

    ReplyDelete
  3. em...tul lah...cantik si qasha ni...n irma tu cian ar...memang tul tak penah lagi tengok gambar irma berfoya2...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...