November 30, 2010

esok cuti, yey!

 

kan best klu tiap2 minggu mcm ni. huhu~ mmg company terus bankrup.
kawan2 saya yg cantik, baik hati, kacak segak bergaya dan best habis, sila jeles dgn segera. 
sbb, start esok, rabu khamis jumaat sabtu dan ahad saya adalah bercuti2an. 
nak balik kampung, yey! sbnrnya, saya cuti sbb saya nk g saya punya konvo. saya konvo 4hb kawan2. jadi harus la pulang awal... nak bt mcm mane kan, jauh kot terengganu tu... =)

belajar dah, kawin dah, keje pon dah. anak je blom. heee~

11 comments:

  1. wah..memang la jeles..sbb ayu start cuti kahmis, jumaat & isnin...
    dia dah start dah esok..
    apa pun selamat berkonvo...bab anak tu....insyaalllah..
    coming soon..!!

    ReplyDelete
  2. nanti balik key ell, ibu & ayahanda u ikut skali x??? & mama / papa???

    ReplyDelete
  3. besnye cuti..
    x aci..x aci..
    jeles nieh..

    ReplyDelete
  4. hehehe..sy cuti sebulan kot?haha..xpe2..student neh mmg byk cuti :P

    ReplyDelete
  5. insyAllah ada rezeki anak tu nanti

    ReplyDelete
  6. Selamat bercuti & selamat berkonvo.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...