November 05, 2010

lagi 9 orang bebes!


picture ni aku capture pkol 3.05 petang td. yey bebeh! i love you all s0ooo much! =) en.afiq, sila jeles skrg. =P aku pon xperasan follower aku da 491 orang. tinggal lagi 9 org utk cecah 500 org yg mmg aku impikan dr dulu lagi. korang semua mmg best gile! aku xtau nk balas jasa baik korang mcm mane. siapa pon korang, kat mane pon korang berada, hati aku sentiasa berterima kasih dan selama2nya kt kawan, boleh? malu ni..hikhik! =)

8 comments:

  1. tahniah! beshnya follower da ramai.. ;)

    ReplyDelete
  2. alamak, follower sy jugak xramai..haha

    congratz ;)

    ReplyDelete
  3. wah, sket je lagi... nanti dah sampai 499 gtau tok ye... biar tok yg jd ye ke-500 tu erk.. ahha

    ReplyDelete
  4. yeeeeee!!!!!!!!!!!!!

    naluri tok akhirnya terlaksana gak, kol 7.20pm, tok masuk blog nadia, tgok follower 499.. hahaha tanpa mbuang masa, tok yg ke-500.. hahahahaha

    ada sumthing tuk tok esah ke tak ni???

    http://taq6889.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...