November 22, 2010

oh! mak ai..kos pos je da melampau..

ini kali pertama dan mungkin utk kali terakhirnya. ceh! ayat skema btol. =) hehe. kawan2 yg disayangi, terlalu bnyk peristiwa disebalik tabir sepanjang 1 bulan menghandle giveaway eiffel tower ni. salah satu nya adalah ni. yg lain nnti sy cite kemudian ye.


tp sy nekad. giveaway ni harus diteruskan wlaupon kos pos dari france ke malaysia adalah RM106.47. utk pos sahaja. gile la. brg tu bknnye besar gabak pon. kecik cecomel je tp nk bt mcm mane kan. mmg harga pos mahal. saya redha. =)

dan klu korang nk tau, saya amek masa selama 1minggu utk berfikir. fikir apa? saya pk,
mane lagi untung utk anda, saya dan kt semua sebenarnya. sama ada kesemua duit utk bayar harga pos tu di berikan kepada korang sebagai hadiah ataupon nk teruskn pos. 

tapi di sebabkan lembu di pegang pada tali, manusia di pegang pada janji. ceh! =)
jadi, harusla saya meneruskan rancangan asal sy wlaupon dlm hati melompat2 nak tny pendapat korang. now dah terlambat klu korang bg pendapat sbb farah da pos. heee~ =)

xsabaunye nk tnggu parcel dari farah ni sampai kan kawan2? oh! lupa.. blogger bertuah sy blom bgtau kan?? tungguuuuuuuu... =)
xtau nk pilih berapa org. klu boleh, nk pilih seramai mungkin.

17 comments:

  1. baru nak bagi pendapat..hee...

    sila pilih saye sebagai bloger bertuah..hehe~

    ReplyDelete
  2. alahai...mahalnya....semoga saya yang bertuah...hehehehe

    ReplyDelete
  3. Fuh, begitu sekali.
    Nampaknya orang yang bertuah tu adalah betul2 bertuah.

    ReplyDelete
  4. mahalnya..
    kan best kalo me yang dapat...
    pasti ingat sampai bila2..

    ReplyDelete
  5. rasa mcm kesian lak kan..tapiiiiii.......

    ReplyDelete
  6. fooooohhh.... lg mahal dr US ya..hm..

    ReplyDelete
  7. mak aihhh..giler mahal..bertuah la sapa dapat tu ek!!

    ReplyDelete
  8. uiks mahal tuh....klu sy dapt berbaloi2 tuh...

    ReplyDelete
  9. wow..btuah gilak sape y dpt..pos je da mahal..pe tah lagi hadiah tu ;p

    ReplyDelete
  10. huhu..mahalnya..m0ga murah rezeki cik nadia kta neh:)

    ReplyDelete
  11. baik kao beli barang dengan kos post tu dan bagitau pemenang bila kao balik dan boleh pos kat cni jer..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...