November 28, 2010

jom layan cite!


ntah pape kan aku ni. cerita ni dah basi lama dah. aku baru hegeh2 nak tgk. huuuu~ 
cd citer ni dah lame da aku beli. time mula2 kuar lagi. tp betapa busy nya aku smpai xsempat nk tgk. padahal bt2 busy. heee~ =) ok dah, nak layan cite ni dlu.
jom!

4 comments:

  1. syu pon x tgk lg citer nie..
    cam tak bes je..~

    ReplyDelete
  2. cantik dia orang tu...tak lah..maksud saya yang kat iklan nuffnang tu

    ReplyDelete
  3. miza pun baru terhegeh-hegeh nak tengok cite ni. dh berkurun kan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...