November 03, 2010

cer korang gtau aku apa korang paham..


=) klu korang rajin, korang komen la ye. aku nk tau pendapat korang. tq eberibadi. =)

9 comments:

  1. RM1 tak pergi mana pun..kira-kiranya macam nilah kot. Duit kumpul semua dapat RM30. Tapi diskaun RM5, mereka hanya bayar RM25 kat amoi reception tu. Bakinya ada RM5 kat tangan amoi tu. Bila bagi RM1 + RM1 + RM1=RM3, baki yang tinggal pada amoi tu cuma RM2. Jumlah semua, RM25 + RM3 + RM2 =RM30.

    fasal RM1 tu..macam kira jari kat tangan. Kalau kira terus dan patah semula ada 9 jari, tapi kalau kira satu-satu, ada 10 jari...hehehehe. Esok post lagi yang lain ya...baru meriah. Ada gak permainan minda

    ReplyDelete
  2. 27 + 3.00 = 30, so xde la kurang rm1

    ReplyDelete
  3. ouh! daku sgt allergic dgn math
    tp bila ada RM di depan tiba2 jadi genius
    hee :)

    ReplyDelete
  4. hahahah.. jwpn zahidah dihaz -- i like..!

    ReplyDelete
  5. pi mai pi mai tang tu gak...hehhehehe...
    ade balance RM1 ke???tapi best la....utk minda sihat, hehehehe...

    ReplyDelete
  6. tau pasal trick ni. tp x ingat mcm mane. huhu

    ReplyDelete
  7. pi tambah 2 hengget wat pa...2 hengget tu mmg ada kat suti dah....emm... kan budak tips tu da dapat 4 hengget...pandai budak tips tu ea...huhu~

    ReplyDelete
  8. hehe... gelak je dni baca komen kie-yu. nakal betul beliau..tang RM tu ololooo... meh kita bergandingan :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...