November 28, 2010

memekak je mlm2 ni!


tulun.. tulun.. wa dah xtahan! kereta sapa la memekik melolong mlm2 buta ni. mengganggu ketenteraman awam btol la. klu stkat 5 minit aku boleh terima akal lagi. ni aku rasa dah sejam lebih. sekali meletop baru tau! 
nasib baik rumah aku tingkat 9. jauh la jgk tp bunyi pon2 di mlm2 mcm ni mmg sngt jelas. mcm mane la org rumah bawah2 kan. 
skali nk dijadikan contoh, rumah bwah orang india. yg tgh mabuk. bengang punya pasal, xpasal2 dier baling botol arak atas cermin kereta. baru tau!

5 comments:

  1. ambil bom letak elok-elok kat tempat duduk driver tu..kebaboommm

    ReplyDelete
  2. hehe..saba2..bling je ape2 dari atas kasi pecah itu kereta..hehe..grau2 je

    ReplyDelete
  3. panggil polis je nadia...baru padan muke dowang, memekak je...tau mabuk tak tau tido ka haa! i lak emosi, hahahaha....

    ReplyDelete
  4. haru tul klu dapat jenis cam tu...bengang je rasa...kat tempat sy pun selalu cam tu...tak masuk yang gaduh lagi..

    ReplyDelete
  5. salam,

    jom join GA kami..tudung n shawls to be won =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...