November 28, 2010

2 blogger yg xtuntut hadiah..

dua nombor yg xbertuan dan x dituntut hadiah mereka time aku announce blogger2 bertuah hari tu.


maknanya, aku kena pilih 2 blogger lagi. fenin eden. ikut hati nk pilih semua je. xyh fenin2 kefala. mau trus bankrup aku! huuu~ =)

tp xpe. aku rasa aku dah tau mcm mane nk pilih 2 org lagi blogger bakal bertuah ni. esok aku gtau sapa yg bertuah tu k! suprise!! =)

15 comments:

  1. seterusnya siapakah yang akan bertuah ?
    oh, sis nadia. pilih daku. hehe

    ReplyDelete
  2. Ada harapan ke nama yang bawah2 ni.
    hee~

    ReplyDelete
  3. hoyeah2! ade chance ag..
    tape..still menunggu utk ari esk..;)

    ReplyDelete
  4. ekekeke bg jek la kat akak...leh gak tengok adiah tu..kat doha ni asik tengok padang pasir jek

    ReplyDelete
  5. saya2..eh ade kena mngena ke ni..:)

    ReplyDelete
  6. saya nak hadiah dari PARIS..
    huaaarghh!

    ReplyDelete
  7. Salam Nadia...fuh!fuh!tiup2 biar nama k.atie lak naik..hikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...