November 03, 2010

cara kejutkan bgn tdo paling menjadi..


selamat pagi rabu semua! =)
comel je ayat katun ni kan. mgkin lepas ni boleh guna utk kejutkan afiq. tapi klu nak kejutkan adik aku bgn, xleh guna ayat ni. kena tukar skit. 
'wake up bro! the moon came to see you! and keep hopping that you still alive!'
boleh? hahaha...


cerita 1 minggu lepas. aku kejut adik aku. 3x xbgn2 lagi. sampai la aku da bengang skit2. last2,

aku: adik, nak bgn ke xnak? da pkol berapa ni.
adik: *gerak pon x, jawab pon x.
aku: ya allah, ni hdup lagi ke da innalillah? klu x, kakak nk baca yasin dah ni.
adik: *terus bukak mata dan terus bgn.
aku: hahahaha.. tau takut mati. ni kakak blom baca yasin lagi.


** ni klu aku baca yasin, mau dier menjerit mintak tlg. hahhahaa... =)

5 comments:

  1. ngaaaaaaaahaha...
    bagus! memang bernas idea tu :)

    ReplyDelete
  2. hahahahahah... nak try nanti.. hubby susah giler nak bangun kalau tidur lepas subuh....

    ReplyDelete
  3. hahahaha...
    kene try ni...
    kalu diri sndiri mlas nak bgun nak wak camner lak kak???
    hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...