November 02, 2010

pnduduk kelantan, tlg jawab pleaseeee....

apakah?
ni kategori penyokong tegar kelantan i lab u abis ke penyokong xberapa tegar sampai boleh pkai dan duduk atas bndera negeri? korang boleh terima? answer me pleaseeee....

10 comments:

  1. heh
    ai yg bukan kelantanese ni pun rase nk jerit BONGOK kat muka dia

    ReplyDelete
  2. isk..tak payah la sampai kain bendera tu wat skirt, dah tak cukup kain lain ker...ape ke seng*** la daaaaa~

    ReplyDelete
  3. wahaha.
    super sayang sangat dgn negeri kelantan sampai bendera buat skirt.
    tah pa pe. nasib baik baju x pakai bendera kelantan sekali

    saya orang PERAK.hehehe

    ReplyDelete
  4. kalau ye pun fanatik, jaga lah tata tertib.... hormat & respek tu penting! ni dh kira menghina~

    ReplyDelete
  5. Serupa lah dengan orang yang pakai baju Bendera Malaysia tu. Haish. Bagi sesetengah pihak, style dorg tu cantik. Cool! Tak pikir pulak pemakai tu duduk atas bendera.

    ReplyDelete
  6. wa..nad dh ngamok..
    xpatut btol buat mcm tu..
    bendera negeri buat mcm tu..
    ape kes???
    fanatik pon agak2la

    ReplyDelete
  7. aigugugu. peliknye fashion.


    btw, u've been tagged!

    http://melissaanjell.blogspot.com/2010/11/my-25-random-facts.html

    ReplyDelete
  8. meh nak tarik 'skrit' dia boleh? grrrrrrrr
    kasi pangg 30juta

    ReplyDelete
  9. dah x cup kain kot...tu sebab guna bendera nak buat skrit tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...