November 13, 2010

Review cerita 'SKYLINE'..

 hai semua! =) kan semalam aku ada gtau aku g tgk cite skyline kan? ok..hari ni adalah hari mereview crite tersebut. bg aku, cerita skyline xberapa best langsung sangat.

  kenapa aku ckp cerita skyline ni xbest?

1. jln cerita xmasuk dek akal langsung. terlalu fantasi. 
ada ke robot2 akan kluar dari langit and sedut segala manusia atas muka bumi? dan robot tu plak sedut semua manusia utk amek otak2 manusia. bile robot2 yg kuar dr langit tu di tembak atau di bom, dorang mati dan hancur. tp lepas tu bercantum n hidup balik. mati hidup, mati hidup, dah bila nak abis cite?

2. jln cite terlalu ringkas.
hero plak ntah pape. penakut gile. menyorok dlm rumah je keje. 

3. ending xbest langsung!
semua disedut oleh robot2 langit tu. termasuk hero and heroin. robot tu cabut otak hero utk kasi kat robot yg baru dibuat. last2, robot yg guna otak hero td jadi baik. selamatkan heroin dari kena cabut otak. eh tak tau la aku nk ckp mcm mane eh, terlalu merapu.

4. cerita 1 jam 25minit.

4 dah la ye? kasi bnyk2 kang lebih2 plak aku ni. heee~ time aku g tgk, panggung adalah penuh. mmg full. tp, sepanjang cerita ni, aku xde dgr langsung suara org dlm panggung. sama ada cerita ni terlalu best sampai dorang terlalu kusyuk ataupon cerita ni xbest langsung smpai dorang pon diam seribu bahasa. huhu.
kesimpulannya, xberbaloi aku bayar RM19 utk 2 orang. =)

5 comments:

  1. Haha. Tgk trailer pun macam merapu skan.

    ReplyDelete
  2. alaaa... npe ar nadia x wat entry ni awal2 iaitu sblm smlm ptg ke..

    smngat elfa kuar g tgk cite ni ar.. cm rugi jek.. cite x best.. huhhu

    ReplyDelete
  3. xtau la bes ke x..
    tgk sndri bru leh tau bes ke x..hee~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...