November 30, 2010

1 kekosongan terakhir..

alamak!
ada lagi blogger yg xtuntut hadiah semalam.
blogger nombor...

adus.. mcm mane ni.. kena pilih blogger lain lagi la nmpk gayanya.
tang nak pilih sorang ni yg paling eden xbape gemau dan xbape reti..
pilih berdasarkn nombor cantik dah, nombor pemula dan penutup pon dah, nk pilih nombor mcm mane lagi ye?

nak pikir sat naaaa...... :D

11 comments:

  1. tak yah pening2 nad, pilih je akak ni haaa..hahahaa!

    ReplyDelete
  2. pilih je orang yang sentiasa alert...



    mcm weeda..hahahaha~



    larikss~

    ReplyDelete
  3. pilih je no 171.

    hehe~ saye la tuh...huhu~
    [nak jugak...ngee~]

    ReplyDelete
  4. ada lg yg x nak..
    xnak bg la syu..

    ReplyDelete
  5. ish3
    rugi2
    nape yg dok alert nih xdpt??
    ngeh3

    ReplyDelete
  6. senang2 bg kami je la kak..hikhik..kami kongsi..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...