November 22, 2010

awak saksi saya.

korang ingat x hari tu aku pnh bt entry aku nk berdiet setelah 10kg berat aku bertambah lepas kawin ni?heee~ xjadi beb. kuat btol nafsu mkn aku. xdapat nak ditahan2. 
jadi, setelah mendapati badan ni da terlalu mmbulat dan menggemuk dgn laju nye, mama aku pon dah bising, sluar jean i pon xboleh sarung, butang siap tercabut lagi. ni dah kes melampau. =) jadi, dgn ini, saya nekad. hari ini adalah hari pertama saya berdiet. korang adalah saksi2 saya. heheh.

hari pertama
-berat badan saat ini adalah 55kg. sebelom kawin adalah 45kg. xtau mane dtg lagi 10kg. mgkin sbb terlebih bahagia. =P

aku nk bt experimen selama 10 hari. korang tnggu resultnye nnti okeh! klu turun aku jaja. klu berat xtrun2 aku tutup muka. huuu~

 jadi utk hari pertama, say no tooooooo

ish! tgk gambar pon da boleh tergugat. sabar nadia sabar! dugaan.. =)

4 comments:

  1. salam singgah..hehe berusahalah. moga impian jd nyata ya ;)

    ReplyDelete
  2. gud luck ye nadia..sy pun tgh nk trnkan berat yg naik mencanak2 hehe..

    ReplyDelete
  3. Kak... try tgk entry ni pasal kuruskan badan!

    http://ceym.blogspot.com/2010/11/fakta-cara-kuruskan-badan-paling.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...