November 26, 2010

3 kekosongan!


lepas tepat jam 10 mlm smlm, akhirnya.. masih ada 
tiga
lagi kekosongan sbb nadia hny terima 8 email dr blogger2 bertuah. jadi, harusla kt memilih blogger2 lain kan? mlm nanti nadia up kan name2 yg diam seribu bahasa dan xsudi terima hadiah dr paris tu ye. =)
adoi.. mcm mane ye nk pilih 3 org pemenang blogger baru ni? :D

26 comments:

  1. harap kali ni rezeki saya plak laaa!

    ReplyDelete
  2. kak nadia..undi lagi :)
    fatin pun terigin jugak :D

    ReplyDelete
  3. hehehe...ada peluang lah nih...

    ReplyDelete
  4. ala..ain x menang..sangat sedey..tp seronok sebb dh mencuba..

    ReplyDelete
  5. wahhh... nina nak hadiah!!! bg nina je laa... hihi... ^^

    ReplyDelete
  6. eh uols dah terima email weols tak? seriau lak dengar nie huhuhuhuh

    ReplyDelete
  7. oh, please la nama saya naik.
    btw, tahniah kepada pemenang ! :D

    ReplyDelete
  8. ohh yeah !
    ade peluang lg !!
    wink*

    ReplyDelete
  9. pilihlah saya yang x bertuah ni..hahahaha...

    ala, diorg x online kot..tu yang terlepas pandang tu..

    ReplyDelete
  10. pilih la dgn bijak!
    hehehe...
    rugi la kan yg tak tuntut hadiah...

    ReplyDelete
  11. pilih kak..jgn x pilih..hik2.

    ReplyDelete
  12. hehe.. nadia.. pilih no unik yer.. cm cik tney punye.. 96..
    bior dorang tak reply.. nnt can cik tney menang..( zalim lak rasa..)hurm.. klau dapat kat cik tney pun bagus jugak... kihkih

    ReplyDelete
  13. wahh..still ada koesong..
    hrp2 la trselit kt kksongan 2 :)

    ReplyDelete
  14. salam kak nadia :)
    harap2 ade rezeki kite..hihi! aminn!

    ReplyDelete
  15. undi lagi kak...
    dah terisi ke kekosongan tu?

    ReplyDelete
  16. =)
    ramai yang masih berharap nie..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...