November 28, 2010

kenapa xde shoutbox?


huu~ skrg meh nadia jwb lagi skali kenapa blog ni xde shoutbox lepas ada beberapa org tinggalkan komen tny kenapa xde shoutbox.

sblom ni, blog nadia ada shoutbox. mula2 bt blog dulu ada la shoutbox. tp skrg dah xde da. rasanya dah 2 bulan shoutbox dah xwujud kat blog ni. 
sebab utama adalah bile ada shoutbox, visitor2 akan tinggalkan komen. bile tngglkan komen, harusla kt balas balik kan. jd, nadia xnak bt diri nadia sendiri rasa serba slh. jd, klu btol2 visitor nk komen, biarla dier straight tinggalkan di mana2 entry. nnti sng nadia nk balas kunjungan balik. :D

11 comments:

  1. ooh...
    sebab tu ke..
    bgus gak wat cmnie kan..

    ReplyDelete
  2. owh sbb 2 ar..

    kre cm tkut dorg smbil lalu jek dan x bce entry kte kn.. huhu

    ReplyDelete
  3. jgn biarkan diri diselubungi rasa bersalah.. hehe..

    ReplyDelete
  4. jgn biarkan diri diselubungi rasa bersalah.. hehe..

    ReplyDelete
  5. uhuh..dgr mcm best..tapi xpenah join lg..:)

    ReplyDelete
  6. xpe..lain orang lain cara..
    mari meriahkan dunia blogging..

    ReplyDelete
  7. betul juga..dari kita x layan org2 yang dtg kan :)

    ReplyDelete
  8. terpk jugak utk buang, tp tak terbuat je lagi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...