November 27, 2010

korbankan diri rela dirogol demi selamatkn anak.

Kasih seorang ibu.


SEORANG ibu yang diberi pilihan oleh dua penjenayah sama dirinya atau anak gadis suntinya berusia 12 tahun yang patut dirogol.

Akhinrya ibu berkorban untuk anak, terpaksa  membiarkan tubuhnya diratah penjenayah. pilunya perbuatan itu dilakukan penjenayah di depan mata anak gadisnya itu!

Kejadian berlaku jam 4.30 pagi kelmarin apabila dua penjenayah bertopeng memasuki rumah mangsa di Kampung Baru Subang, Petaling Jaya.

Sebaik mengejutkan mangsa dan anaknya, ibu muda berusia 34 tahun itu diikat tangannya. Ketika itu dia diberi pilihan supaya memilih sama ada dia atau anaknya yang akan dirogol. Bimbang anaknya menjadi mangsa, ibu berkenaan merelakan dirinya dirogol.

Paling celaka, ketika penjenayah terbabit merogolnya di depan anak sendiri, seorang lagi penjenayah merakam perbuatan rakannya menggunakan telefon bimbit.

Ketika kejadian, suami mangsa tiada di rumah kerana bekerja giliran malam.  Kedua-dua penjenayah melarikan diri selepas kejadian. Mereka turut melarikan barang kemas dan wang tunai sebanyak RM2,000.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Arjunaidi Mohamed, berkata kes disiasat mengikut Seksyen 395 dan 376 Kanun Keseksaan.

8 comments:

  1. ish! teruknye! kecian lah anak dye.trauma pn boleh. huhu..
    how's their both now ek?
    huhu.tak dapat bayangkan lah..isk3

    ReplyDelete
  2. masyaallah...lahanat sungguh mereka.
    aduhai kesiannya

    ReplyDelete
  3. ya, allah..kejamnye!!
    kasihnya seorang ibu..mengalir air mata bc entri ni...
    tergamak btol org tu wat mcm tu...
    bukan takat mencuri je rogol skali..
    mesti anak die trauma tgk dpn mata
    eee...bodoh punye orang!!!

    ReplyDelete
  4. gila punya manusia,tiada hati perut..sedih dan hampir menitiskan air mata baca..tak tau macam mana perasaan anak dan suaminya..semoga Allah memberi balasan yang setimpal dgn perbuatanya.

    ReplyDelete
  5. kasihnye ibuuuuuu membawa ke syurga....huk huk huk sedih kan..jahanam punya penjenayah..mati kene petir baru tau haha

    ReplyDelete
  6. penjenayah tu tak layak dipanggil orang
    perangai mengalahkan binatang!

    kasihnya ibu terhadap anaknya...
    sedih

    ReplyDelete
  7. kesiann ibu nye...itulah ibu...rela korban ape saje..tp anak lah yg trauma dan dpt tgk aksi live..aduhhh...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...