November 02, 2010

nabil and irma da clash ke?

Dgr kata, oleh disebabkan gambar ni dan beberapa sbb lain, hubungan Nabil dan Irma di katakan bagai telur dihujung tanduk.

Irma kata,
"Apa yang boleh saya jelaskan dengan jujur, sudah hampir sebulan saya dan Nabil tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa. Hampir 3 tahun kami bercinta, semua orang tahu tapi hari ini semuanya sudah berakhir." 


oppss.. what hepeng bebes? =)

8 comments:

  1. ulalala. somehow mmg saya rasa nabil x berapa ngam lah dgn irma. tapi, kalau dah jodoh nak buat camne kan?

    doakan yang terbaik untuk mereka. :D

    ReplyDelete
  2. siyesli?aish...dh peluk2 in public dh ni..hehe

    ReplyDelete
  3. diorg dh beriya2 nk kawen...sudhnya jd mcm ni plak..dh xde jodoh...

    ReplyDelete
  4. aduhh nabil ni..dh dpt irma yg come lote pon ditinggal kan...bt hal la tu...hehee sedar la kamu tu bkn naya ganteng mana pon...

    salam nadia...hehe dh komen baru nk bg salam...

    ReplyDelete
  5. tak paham la dengan diorang nih, sorang kata macam tuh, sorang kata macam nih..

    ReplyDelete
  6. laaaaaaa...yaka dorg dh clash??
    comelnya si irma tu..apala nabil tuuu

    ReplyDelete
  7. isk..isk..pompuan mne pulak tu?

    ReplyDelete
  8. irma cun...
    :) nanti suh iram cari yang encem

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...