September 23, 2010

Belakang rumah aku ada ni, korg ade??

ceh! tajuk budget bangga je kan. bkn ape. 
bile xde cerita, benda disekeliling kt pon boleh bg sumber inspirasi ye,
harap maklong. huhu =)
klu syafiq tgk entry ni jp lagi, msti dier kate, ntah pape la bini aku ni. pic ni pon nk letak ke? 
dan aku jawab siap2 kat sini ye, 
"abg, belakang rumah dorg xde 8 biji kolam renang mcm belakang rumah kt ni. 
kt kan spesel. =) "

haha.. ni la padahnya bila duduk rumah tinggi2 dan dalam komuniti yg berbilang2 bangsa. 
dan di tgh2 kota.
sebelah kanan cina, kiri cina, depan india, atas negro, sberang skit bangla, seberang kiri sikit indon, dan melayu, utk level ni, hny rumah aku sesaje je..

8 kolam renang 1 malaysia yg aku maksudkan.

tolong sy kawan2. belakang rumah sy ade 8 kolam najis kumbahan.
korg boleh bayangkn x mcm mane bau bile waktu hujan turun?
subhanallah. terus rasa mcm nk pindah skrg jgk. 
mula2 aku duk sini, 2 mnggu xselera mkn ok. muntah je keje. skrg da sebati skit. huhu


dan yg penting, adik aku yang bg nama kolam 1 malaysia.
sbb ape, sbb segala mak nenek kumbahan dalam kolam tu adalah hasil dari pelbagai kaum dan bangsa. hahaha.. gelinyo!!!


**note: entry bkn utk berbangga diri sbb blkg rumah ade 8 kolam 1 malaysia, 
tp entry berbaur tolongla syg, jom la kt pindah rumah. =)

4 comments:

  1. hahahaha..pasrah jela!!!~ hik3..

    ReplyDelete
  2. haha.. mmg tepaksa pasrah wlaupun xbape rela.. =)
    syue, meh la duduk sni same2. mgkin kt boleh hirup udara 'segar' ni bersama2 jgk.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. yezzza....pemandangan yg menarik...sbb tu aku suker gi rumah ko neyhh...

    ReplyDelete
  4. hahaha..
    yo yo oii je suke dtg rumah kitorg..
    klu xjmput, xde nye nk dtg..
    asyik ktorg je g umah akak.. bosan tau!
    =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...