December 31, 2010

Gambar awek Khairul Fahmi Che Mat!


khairul fahmi che mat dah macam goreng pisang panas kan sekarang? Oh mak aiiii! korang bayangkan, bukan setakat dier je yg panas, 
dengan awek2 dier sekali panas! 
oh ye, awek dier name elia. cung. ;) meh nk tepek gambar.


mula2 masuk belog dier, follower dier ada dlm seribu. esoknya masuk blog dier, follower dah cecah 4 ribu! masuk tadi, terus rasa nk fengsan. dah 5 ribu lebih! bertuahnya badann.. beribu2 lemon sehari.. huuuuu~

xtercapai diakal. hebat kan. rezeki, jodoh, ajal maut boleh berubah sekelip mata.
bila la laki aku nk jadi penjaga gol malaysia jgk ni. boleh follower aku cecah ribu2 jugak. heeeheheee~ =)

sbb ape khairul fahmi che mat fofular?
sebabbbbb..... dier jaga gol malaysia mcm jet turpedo kan? serius. hebat gile!
bola dtg terus ngap, bola dtg terus ngap. dier ada kuasa ramalan ke ape? huuuuu~

ok dah, bosan betol bila semua asyik cari fahmi ni. *dengki! ;)
jap lagi nk g training bola sepak dgn encik afiq la mcm ni. tahun depan dier plak jaga gol mesia. korang jgn terkejut tau. dan yg pling pntg, follow aku beramai2 tau! huuuuuuu~ ;P

oh lupa, 
nak tau siapa elia si jantung hati khairul fahmi? meh ke belog dier ye.
http://jejariruncing.blogspot.com/

dan, eh, korang xnak tau ke siapa nadia si jantung pisang afiq? 
meh kasi pelempang kat sini ye.. www.nadiafarahida.blogspot.com 
;) lariikkkkkkkkssss..

6 comments:

  1. awek si KFCM tu dah semakin glamor..

    ReplyDelete
  2. saep awek afiq tuh?? pheewitt.. mesti cun melecun kan.. hehehe

    follower akak banyk gak tuh!! azam tahun tahun kite lipat gandakan usaha okey.. chayokk!!

    ReplyDelete
  3. memang hebat ler KF nie..tapi kalo mesia kalah mesti org tak cakap hal dia kan ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  4. Khairul Fahmi hensem giler. Muka dia cam kawan sekolah dulu2 la.. Nak tepek tp takut perasan lak budak tuh.. huhu

    ReplyDelete
  5. nsb bek dah ade awek. kalau tak kebas dah nih. hehe..

    btw, kak nadia nk tny psl giveaway arituh. kak nadia dah pos hadiah eyk?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...