December 19, 2010

downy?

korang penah try guna downy x?? cuba la . wangiiiiiiiii..... =)
aku dah guna sejak abis spm dulu2 lagi. smpai la skrg. biasa aku guna downy yg biru ni,
downy antibac yg memang mcm ko xperlu pakai perfume dah. huuuu~
tapi masalahnya, minggu lepas aku tergatal tangan beli downy yg warna merah ni,
saje la konon nk try bau baru sbb ramai ckp warna merah ni bau wangi.
tapi... bau ni xberapa ngam la ngn jiwa aku.. wangi tu wangi tp bile bau tu kat baju, bau dier jadi lain. aku lg prefer biru.. =)
xkan nk buang kan, guna ajo la... tp next time klu beli, aku wajib beli biru balik.
konpem. xnak berpaling tadah dah. heeee~


2 comments:

  1. tukar downy yg biru la nampaknya...bak saya yg merah n ungu tu ye

    ReplyDelete
  2. Nadia, saya lame tak gune downy dlm pembasuhan baju, ade je downy kat umah nih...tapi, lupe nak gune, hehehhee..coz guna pencuci baju sahaja pun dah cukup wangiiiiiiiiiiiii....hehehehe....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...