December 08, 2010

cerita artis kawin lagi..

jgn ckp korang xkenal sapa pengantin lelaki ni. klu ckp xkenal pengantin perempuan aku boleh consider lagi sbb aku pon xkenal. huuuu~

tp, klu korang ckp korang xkenal zaibo, mungkin sngt pelik.. ok dah, aku just nk bgtau, beliau, iaitu zaibo, dah selamat bergelar 'suami'  selepas berpuluh2 tahun beliau mmbujang. 
mungkin dah smpai jodoh mereka kan. moga mereka berbahagia dan terus bahagia hingga akhir hayat.. amin.


2 comments:

  1. alhamdulillah akhirnye bertemu jodoh jugak zaibo tu hehe

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...semoga berkekalanla hendaknye...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...